אודות

לאינטרנט התחברתי בגלל נאפסטר.
בתור פריק של מוסיקה אלקטרונית, הסיפורים על האורגיה ההמונית הזו לא השאירו לי הרבה ברירה.
קלות הגישה הבלתי נתפסת לתכנים והבחירה החופשית אפשרו לי לגבש טעם ואוסף מוסיקלי,
שלבסוף הובילו לתוכנית רדיו בקול הקמפוס 106FM (‘אלקטרה’) ולהתעסקות רבת שנים עם קידום
והפצת מוסיקה שברובה המכריע נעשתה ברשת.

במהלך תקופת הלימודים לתואר הראשון (תקשורת וניהול – המכללה למנהל) ותוך כדי העיסוק במוסיקה פיתחתי מיומנויות בשיווק גרילה והפצה וויראלית, Email Marketing, שיווק בקהילות ובעיקר שליטה בעקרונות של מה שנהוג היום לכנות באופנתיות Conversation Marketing.

חלק משמעותי מהעיסוקים שלי כלל הפקת תכנים למגוון פלטפורמות – ניוזלטר שבועי, מיני-סייט,
רדיו אינטרנטי (רדיו גלובס) וכתבות למגזינים, כך שבאמתחתי גם מיומנויות עריכה, קופי וכתיבה שיווקית.

הניסיון שצברתי בשיווק אונליין, באפיון ממשקים ובניתוח התנהגויות משתמשים,
הוביל אותי לתפקידים נוספים כמנהל מוצר (Product Marketing)
מנהל שיווק למשתמשי קצה (End Users Marketing)
ולתפקיד שלטעמי מרכז את כל המיומנויות הנ”ל – אנליסט ווב (Web Analyst).

כרגע אני תלמיד באונ’ בר אילן לתואר שני בלימודי מדע וטכנולוגיה (כיוון מחקר – טכנולוגיה ומשתמשים)
ומלמד במכללה למנהל ת”א קורס בשם “עיצוב חוויית משתמש”.

אני עובד כווב אנליסט ומנתח ביצועי קמפיינים ושימושיות אתרים דרך תוכנות ווב-אנליטיקס
ובשילוב עם מבחני שימושיות, סקרי מוצר, קבוצות מיקוד והרבה ניסיון באפיון ותכנון ממשקים.

אה. וקוראים לי עמית אוחיון.

linkedin

cafefacebook

Leave a Reply